Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

eSense Foci

az eSense csapat információs oldala

Friss topikok

eSense - FC Sördögök 3-3

2010.06.11. 14:44 | takilaci | 1 komment

Sziasztok!

Szerdán este 8 kor elindult a nyári bajnokság számunkra is. A pálya hátsó palánkjai kicsit furává teszik a játékot, de játszottunk már ezerszer rosszabb körülmények között is. A szúnyogokra én nem panaszkodom mert engem nem szeretnek :)

Ami a meccset illeti megint a küzdenitudásunkat kellett megcsillogtatni, és ennek segítségével az utolsó pillanatban sikerült az egyenlítés! Köszönhetően annak, hogy végre észrevettem magamat és a csere felszólítást, ebben még fejlődnöm kell...

A csapat viszont a cseréket tökéletesen csinálta, szerintem nagyon nem is volt jobb az ellenfél, én azt gondolom, Zsolti védéseit persze nem feledve, hogy nincs okunk szégyenkezni a mutatott játék pláne az eredmény miatt.

Bár mindenki elfáradt, szerintem az ellenfelet meglepte, hogy végig bírtuk az iramot, ha folyamatosan játékban leszünk ez még minden bizonnyal fejlődik is!

Gartulálok mindenkinek, és köszönöm a megjelenést is! Következő fordulóban este 9 kor játszunk!

üdv:takilaci

u.i.: Psiti és ECS rúgott gólt, kié volt a harmadik?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esensefoci.blog.hu/api/trackback/id/tr422074319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Psiti 2010.06.11. 15:04:45

Az E.Cs 2
Psiti 1

Üdv
süti beállítások módosítása