Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

eSense Foci

az eSense csapat információs oldala

Friss topikok

No komment!

2010.05.12. 15:40 | takilaci | 8 komment

Sziasztok!

 

A határozat a következő:

A mérkőzést vagy lejátszátok május 19. szerda 18h-tól a JÁG-műfűvön, vagy pedig a mérkőzést 0-0al és 0ponttal írjuk be mindkét csapatnak. Nincs lehetőség semmeféle más variácóra!

 

Üdv.Szervezők!

A bejegyzés trackback címe:

https://esensefoci.blog.hu/api/trackback/id/tr421997457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabyka 2010.05.12. 15:53:06

Ezek meg miről beszélnek???????

Psiti 2010.05.12. 18:12:18

Sziasztok!

Hát ez korrekt.:(. Szerintem tudatni kéne velük, hogy mit írtak le és most mit mondanak. Ez érdekes.
Véleményem: Én azt mondom, ha van játékvezető, akkor játszuk le a mérkőzést, mert azért ne azt higgyék, hogy megijedünk tőlük. Műfűvön szerintem az esélyeink is sokkal jobbak, mert betonon elég visszafogott volt a játék. Ha lesz bíró, szerintem játszunk. De én most szólok, hogy biztos nagyon tűzes meccs lesz. Mondjuk a pontos címet leírhatnák.
Száz szónak is egy a vége, ha lesz bíró=játszunk.

szabyka 2010.05.12. 19:20:11

1etértek Psitivel 100%-ig!!!!!!!!!

PIPPOTAKI 2010.05.12. 20:00:47

Hali.
Ugyanaz nekem is a véleményem mint Pistinek.De azért az e-mail-jüket amit küldtek azt visszaküldeném a helyetekben.De ha ennyire sírnak akkor játszunk.De biztos,hogy nagyon kemény meccs lesz erre készüljetek.Aztán a végeredménytől függetlenül el kell gondolkodni az itteni folytatáson.

GYJ 2010.05.13. 11:38:13

Mi a kukit csinálnak ezek? Normálisak? Nem erről volt szó. Fizetünk, tisztességesen játszunk. Ha megoldható, akkor jövőre keressünk másik bajnokságot. Én a magam részéről hajlandó vagyok többet fizetni valamivel, csak legyen normális minden: rend, szabályok betartása és betartatása.
A jövő szerda nekem ok, csak időben szóljatok.
F@SZKALAPOK!
És igen, most nagyon ideges vagyok.

alaberb 2010.05.13. 12:20:59

Természetesen részemről sincs akadálya a játéknak, de ez azért komolytalan így.

Egy: van egy csapat a bajnokságban, amelyikre nem vonatkoznak ugyanazok a szabályok, mint a többiekre, lévén az ő eredményeik bíró nélkül is hitelesek, mindenféle szervezői jelenlét nélkül.

Kettő: a birkáknak van választási lehetőségük. Vagy játszanak bíró nélkül, vagy nem és nyerik a mérkőzést 5-0-ra. (minden bíró nélküli mérkőzésük 5-0 kellene, hogy legyen az ellenfélnek...) Ha jól emlékszem, akkor több, mint egy hónapja leleveleztük, hogy bíró nélkül nem állunk ki, így ígéretet kaptunk arra, hogy lesz játékvezető:

"...Abban állapodtunk meg velük, hogy ha a mérközés elött megegyezznek az aktuális ellenfelükkel abban, hogy ők bíró nélkül is vállaják a meccset akkor lejátszhatják úgy. Ha az ellenfelük nem vállalja így a meccset, akkor bíróval kénytelenek lejátszani vagy bukják a meccset 5-0ra.Szóval ha kérietk, lesz bíró!" - Kértük, nem volt.

Három: a szervezők állítása szerint volt bíró, csak éppen arról felejtkeztek el, hogy az a játékvezető, akit a Kánaán nem szível (még mindig röhögök, hogy van ilyen).

Négy: telefonon felajánlják a halasztás lehetőségét a mérkőzés időpontjában, úgy, hogy egy hónapja megbeszéltük, hogy mi így nem játszunk.

Öt: Két nappal a találkozó időpontja után képesek határozott döntést hozni a kötelező halasztásról, mely döntés nyíl egyenesen szembe megy a korábban, szintén e testület (...) által hozott "ha nincs bíró, és nincs játék, az ellenfél nyer" döntéssel.

Pofátlans, kispályás, és tisztességtelen megoldás, nem értem, mi szükség erre.

Természetesen én szívesen játszom, de kikötném, hogy csak a mi sporinkkal, ha már így lehet alkudozni a kedves urakkal!

ecsé 2010.05.13. 13:32:12

Játszuk le! Mutassuk meg h mi vagyunk a jobbak és kész. Én ott leszek szedán harci díszben! Uff

zsolt007 2010.05.13. 18:17:39

Sziasztok

Ahol játszani fogunk a Jedlik Ányos Gimnázium csepelen a pontos cím:1212 Budapest, Táncsics Mihály utca 92.
Én 17:30-ig dolgozok tehát majd valakit megkérnék hogy jöjjön el értem,kocsival 15 perc alatt ottvagyunk
süti beállítások módosítása